گردآفرید با حمایت انجمن توسعه مهارت ها واستعدادهای کودکان برگزارمی کند / آموزش نقالی به مربیان مهدکودک ها و معلمان مدارس

فاطمه حبیبی زاد با حمایت انجمن توسعه مهارت ها و استعدادهای کودکان «اتم» برای مربیان مهدکودک ها و معلمان مدارس و پدر و مادران علاقه مند کارگاه آموزشی نقالی شاهنامه برگزار می کند.

به گزارش «بانی فیلم»، نخستین جلسه این کارگاه صبح پنجشنبه گذشته 4 تیر در انجمن توسعه مهارت ها و استعدادهای کودکان «اتم» با حضور علاقه مندان برگزار شد و در آن مهارت ها و اصول اولیه نقالی به هنرجویان آموزش داده شد.

این دوره آموزشی که به مدت یک ترم 3 ماهه برگزار می شود، در پایان هر دوره به هنرجویان گواهی نامه اهدا می شود و آنان می توانند به کودکان و دانش آموزان خود از طریق نقالی، شاهنامه را آموزش دهند.

به گفته فاطمه حبیبی زاد(گردآفرید) در این کلاس ها علاوه بر آموزش نقالی و شاهنامه خوانی، مهارت  فن بیان نیز به هنرجویان آموزش داده می شود. به نظر او مهم ترین ویژگی این کلاس ها این است که پس از پایان دوره، مربیان، پدر و مادران و معلمان می توانند کودکان را از طریق جاذبه های نقالی با شاهنامه و داستان های حماسی و کهن آن آشنا کنند.

او می گوید: «طی سال های اخیر مدارس و مهدکودک های زیادی از من دعوت می کردند تا شاهنامه خوانی و نقالی را به کودکان آموزش دهم. بنابراین با حمایت انجمن توسعه مهارت ها و استعدادهای کودکان «اتم» تصمیم گرفتم این کلاس ها را برای معلمان و مربیان برگزار کنم تا آنان خودشان به کودکان آموزش های لازم را بدهند».

این کلاس ها از این پس پنجشنبه هر هفته در انجمن توسعه مهارت ها و استعدادهای کودکان «اتم» واقع در یوسف آباد تهران برگزار می شود. انجمن «اتم» زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قرار دارد